Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Βρέχει

Το σπίτι είναι ψιλοετοιμο, να υποδεχθεί το φθινόπωρο.
Εγώ πάλι, όχι.
Κρίμα, ήθελα λίγο καιρό, να χαρώ την βεράντα μου.
Ενα καλοκαιρι, δεν είχα μαξηλάρες για τα έπιπλα της βεράντας.
Τώρα που επιτέλους έγιναν, αν καθήσω κανένα βραδάκι,
θα γινω κασάτο.
Το υπόγειο έγινε καταπληκτικό.
Αποψη μου βέβαια, γιατί σε μερικούς μερικούς,δεν άρεσε.
Το έβαψα σε ένα φουξομώβκοκκινο ( αν υπαρχει τετοιο χρώμα ),
τον έναν τοίχο, τον αλλο τον εχω σε ροζουλί-λιλά
αλλαξα και τους καναπέδες, από τσαγαλί σε καρπουζί,
(αν και πάλι το τσαγαλί μου κολλούσε καλύτερα,αλλά έπρεπε να το αλλαξω),
στην πολυθρόνα, έβαλα ενα φανταστικό πανί, με πολλά χρώματα,
και παραστάσεις ζώων, το λουστρο το έκανα λευκή λάκα,
και έγινε πολύ προχω, και τρελλιαρικη.
Τώρα ενα μικρό συρταριερακι που εχω εκεί, σκέφτομαι να το αλλαξω κι αυτό.
Θα το βαψω ασπρη λάκα, και καθε συρταρι απο αλλο χρώμα.
Θα γινει σούπερ.
Ηταν αρκετα σοβαρό πριν το υπόγειο, εως καταθλιπτικό.
Τωρα ειναι μεσα στη χαρα!
Οταν με το καλο τελειώσει θα βγαλω και φωτο.

Το σ/κ με αυτόν τον καιρό, προβλέπεται οικογενειακό.
Ευκαιρία να δω τα παιδακια μου και να φτιάξω και την πίτσα που τους εχω υποσχεθεί.
Μου αρεσει που βρέχει, η μελαγχολία του φθινοπώρου είναι θεμιτή.
Το σκατόκρυο μου την σπάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: